HEJ VÄNNER!
Hallå där!
Här duggar det inte tätt med blogginlägg, jag vet, men det beror på att jag helt
enkelt inte hinner, är överöst med jobb hela tiden. Idag, tex. var säkert många av
er lediga, en sån klämdag som denna, men här fick vi inte in nån klämmis, för tjockt
i almanackan helt enkelt- vilket ju är kul!
i almanackan helt enkelt- vilket ju är kul!
För att hålla motivationen på topp var det därför extrakul att vår chef på jobbet
hade anordnat en härlig Kick-On (inte Kick-OFF, det klingade så negativt tyckte han),
med hela gänget på jobbet. Två dagar av positivitet och pepp, roliga aktiviteter och
en oförglömlig middag på kvällen. Skrattar bara jag tänker på hur vi dansade allihop
tills vi stängde stället (fast det var ju bara vi där iofs, hihi... ;-)
Först fint och städat... god mat och en stillsam "pose"-bild på mig och mina vackra
kollegor i Designguppen.
(och nej, vi hade INTE snackat ihop oss om att bära liknande klädes, haha!
Charlotte och jag skrattade gott när vi upptäckte att vi hade exakt samma
jumpsuit från MQ, kul! :-)
(och nej, vi hade INTE snackat ihop oss om att bära liknande klädes, haha!
Charlotte och jag skrattade gott när vi upptäckte att vi hade exakt samma
jumpsuit från MQ, kul! :-)
Men SEN drog partyt och musiken igång och INGEN kunde sitta still!...
Bara älskar denna bild på vår discoprinsessa Jennifer, i peruk!
En helt otrolig kväll med mina härliga arbetskamrater!
Och nu ska jag svira om igen... men inte för nåt party, utan för gymet, hihi!
Maken och jag ska gå och träna, pumpa lite muskler. SÅ skönt!
Tjingeling, önskar er en hääääärlig helg!
KRAM
Judita


























































