HEJ VÄNNER!
Jag måste nog gå nån slags avvänjningskurs.
"Hur-man-blir-av-med-sitt-marmor-och-mässingsberoende".
För jag är helt såld.
För när det kommer till ljus marmor (framförallt) och mässing så måste jag
antingen köpa saken direkt eller så slutar det med att nån från Psyk får
komma och slita mig därifrån medan jag protesterar vild och tar spjärn.
komma och slita mig därifrån medan jag protesterar vild och tar spjärn.
Till slut får de sätta på mig en sån där vit tvångströja och knyta den hårt i
ryggen för att jag inte ska ställa till med en scen... Ja, jag skulle nog kunna
få huvudrollen i "Gökboet" direkt!
ryggen för att jag inte ska ställa till med en scen... Ja, jag skulle nog kunna
få huvudrollen i "Gökboet" direkt!
Mässing och marmor är en livsfarlig kombination.
Har man provat det en gång så är man fast. Jag lovar. Så akta er...!
Jamen... fattar ni hur jag har det varje dag här i butiken när jag tvingas
att "SE men inte röra"?? Mässingsbord med marmor, lyktor, ljus och brickor.
Jag blir ju liksom hög som ett hus bara av att gå och fota grejerna.
Ja, synd om mig är det. Faktiskt.... ;-)
Åh, förresten! Nu kan ni följa mig på INSTAGRAM!
Massor av inredningsinspo och mer bilder från mina projekt.
Där heter jag: judita.valkommenhem
KRAM
Judita






















































