HALLI HALLÅ!
Pappan i familjen fyllde år idag så imorse blev det lite
paketöppning och därefter for boysen till skogs för en heldag
med jakt.
paketöppning och därefter for boysen till skogs för en heldag
med jakt.
Själv vankade jag av och an här hemma. Som en osalig ande.
Ska jag göra något, åka nånstans, få nåt gjort...?
Äsch, så sjönk jag ner i fåtöljen igen.
Och så har jag hållit på hela dagen. RASTLÖS, GHAAAA!!!
Klättrar liksom på väggarna nu men får inget gjort.
Igår var vi och "för-firade" pappan lite och gick på
restaurang.
Försökte att hotta upp nya tröjan jag köpt med de skafthöga
Billi Bi-stövlarna. Men nej, den åkte av och måste tillbaks
för jag såg ut som en tant i den, en gravid sådan också...
(ingen bra kombo alls!) haha!
Här i den ena av våra två walk-in-closets ryms det mycket
men ni vet ju hur det är. När man väl ska ha något på sig,
ja då har man ingenting! Och nu är jag såååå sugen på att
röja ut allt gammalt och få in lite nytt, fräscht i
men ni vet ju hur det är. När man väl ska ha något på sig,
ja då har man ingenting! Och nu är jag såååå sugen på att
röja ut allt gammalt och få in lite nytt, fräscht i
la garderoba.
Vill inte se tjocka tröjor mer, vill ha VÅR!
För jag tycker nog att om det nu inte dög åt VINTERN att
dyka upp innan jul, så behöver den inte komma alls!
Nej, nu vill i alla fall jag ha sol, värme och kvittrande
fågelsång utanför fönstret!
Längtar ni också efter våren?
Och hörrni, imorgon börjat allvaret igen för många, så
jag önskar er en fin start på veckan mina vänner!
KRAM!
Judita



























