söndag 3 februari 2013

CHILL SUNDAY

 
HALLOJ GIRLS!
 
 
 
Vilken hääärlig söndag det varit idag!
En riktig "SUN-day".
 
Vi hann även en powerwalk på eftermiddan och
snart blir det lite chill i soffan.
Kan behövas efter gårdagens festligheter med härliga
gänget och efterfest med både Gagnamstyle och headbang
på menyn.... hihi
 
 
 
 
 
Och hörrni, SHOWEN vad ju super!
Riktigt underhållande med både nya och gamla låtar,
mycket skratt, en dos musikal och ett härligt nummer
med Uggla i kvinnokläder!
Haha, riktigt kul!!
 
Nu är vi hemkomna och jag har packat upp och packat om.
Feststassen och skorna blänker i väskan.
 
En lite lustig grej är att arrangören bokat in oss på
exakt samma hotell som vi bodde på i går natt...
Jag kunde ju lika gärna ha stannat kvar en natt till
där, men näe, jag har för stor hemlängtan.
Åker hellre hem emellan och laddar batterierna med
familjen.
 
För den här veckan börjar intensivt, men festligt.
Designprisutdelningen imorgon och Möbelmässa på tisdag.
Inspiration på hög nivå.
Wihiiii!
Då måste man ladda med mys i soffan, film och
goda praliner!
 
 
 
 

 
Härliga, mjuka, fina kissar som jag plockade
idag-  ett vårtecken för mig.
 
 
 
 
Så nu blir det uppehåll i några dagar men
vi hörs igen när jag kommit hem.
Hoppas ni också får en fin och trevlig början
veckan, mina söta vänner!
 
KRAM
Judita
 
 
 
 

15 kommentarer:

  1. Uggla i damstass, låter inte helt fel, hehe!!

    Kram o ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilken superhelg du haft o ännu mer roligt på gång. Vilken kväll det kommer bli imorgon, är inte alls avis......Njut söndagskvällen, vännen. Själv skall jag kurera mig mot feber o halsont inte lika glamoröst som designprisutdelning precis. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Så mycket kul på gång...härligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken energi du verkar ha vännen, härligt!! Glöm nu inte att fota massor på all gala och galen du ska på, inte minst dig själv i feststass!!

    Ha det så himla kul, så hörs vi när du landat igen =))
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Gala och galej ska det stå haha ;)

    SvaraRadera
  6. Vilken superhelg och vilken vcka du kommer få!
    Ha så himla kul och lova visa oss bilder! Har du instgram?
    Kram helena

    SvaraRadera
  7. Vilken kanonhelg! Och vilken härlig start på veckan. Kommer bli super! Ser fram emot bilder.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Låter som ni haft en härlig helg! Bäst att ladda emellanåt i hemmets lugn när det är mycket på g....
    Lycka till med både prisutdelning och mässa!

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken underbar och rolig helg! Visst är det skönt med chillsöndagar... Inte så dumt med praliner heller... Nu är det bara att tokladda inför ikväll och hoppas du får det galet roligt och att du känner dig vansinnigt snygg i din fina klänning!

    Go girl!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en underbar vecka!
    Kramar
    Raina

    SvaraRadera
  11. Ååh det låter som du haft suuuperkul:) Vad kul att få komma iväg och parta - det börjar bli dags för mig också känner jag:)) Hääärliga bilder från ditt vackra hem - och mums vad gott de där pralinerna ser ut - lyxiga också - fint i sig att bara ha framme så där:) Och vilken trevlig vecka du har att se fram emot - lyllos dig:)

    Stööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  12. Det låter som en jättebra helg! Nu måste nog jag rota lite i godisskåpet tror jag!

    Underbar bukett med vita tulpaner och videkissar!

    Önskar dig en jättebra vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Låter som du haft en bra dag :)
    Ert hem ser jätte, jätte fint ut och verkar välplanerat!

    /S

    SvaraRadera
  14. Åh, du har hittat kissar....de är sååå söta tycker jag. Vill också ha och känna våren spritta här...

    Du, det blir inte något videoinlägg med gangnamstyle eller? ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Det låter som du haft en toppenhelg!!

    Hoppas veckan börjat lika bra :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).