lördag 2 februari 2013

OFF WE GO



HEJ GIRLS!
 
Ville bara kika in och önska er en trevlig helg!
Vi väntar på våra vänner som strax kommer och hämtar
upp oss och sen bär det av till Stockholm.
Magnus Uggla Show i kväll med jobbet, som jag berättat om.
T är på fotbollsträning sen blir det myshelg med farmor
och storkillen är hos sin tjej.


Och som väl är blev det inget som bröt ut hos mig,
inget vulkanutbrott i halsen. 
Kan kanske bero på att jag hade i ett lass med wasabi
till sushin i går kväll. Med flit.
Tänkte att "det HÄR, det pallar nog inte
 halsbaskiluskerna, hehe..." Och så blev det.
Halsontet är som bortblåst!
Kanske den nya huskuren för 2000-talet istället för
kamomillté och honung...





Allt är nedpackat och klart.

Vi möter upp de andra klockan 17.00 och tills dess
ska vi roa oss med lite shopping, strosa runt i city
och kanske råkar det även att slinka ner ett glas vin
månne, framåt eftermiddagen.
Vuxentid!

Nu kommer bilen-måste kila!
Ha det fint allihopa ni med!!!

KRAM
Judita



6 kommentarer:

  1. Skönt att du slapp halsont! Wasabi ska jag lägga på minnet!
    ...solen SKINER! Ha det kanon o njut!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en härligt kväll med Uggla!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. åhh jag vill följa med!
    Nästa gång bokar vi det tycker jag!
    Ha en fin helg!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Gud så fint ni gjort hos kunden du fotat hos!! Var på en Uggla show på Rondo i Göteborg för några år sedan och det var verkligen en kanon-föreställning så ni har något mycket bra som väntar er!!

    Ha det fint! / malin

    SvaraRadera
  5. Härligt med vuxentid, behövs lite ibland!

    Hoppas att din helg är alldeles alldeles underbar!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).