torsdag 7 februari 2013

THE BLING BLING NIGHT


MINGEL & CHAMPAGNE


 
Den glittriga klänningen hänger snällt på sin plats i
min closet igen.
Nu får den inte se dagens ljus förrän till nästa
Nyår, kanske... Och själv har jag landat lite efter en
supertrevlig kväll häromdagen. 
Tänk om alla måndagar kunde se ut så här.
Helt Ok att få mingla lite med både kända designers, 
programledare, inredare, politiker och kungligheter.
Sippra lite champagne och mumsa lite snittar.
Jodå, det skulle man kunna leva med.
En helt vanlig måndagkväll liksom...

 

Då skulle man ju vara så här glad jämt!



Lexingtons Kristina Lindhe med man och Svante Öqvist,
chefredaktör för Elle Interiör.
I blå klänning: närigslivsministern Annie Lööv.
 
Kvinnan till vänster behöver knappast nån presentation...
Elisabeth Tarras Wahlberg tillsammans med Prinsessan Marianne Bernadotte.
Längst till höger: Mateus Stock grundare Teresa Lundahl.
 
 
Kvällens amazonkvinna Efva Attling och vackra VintagebyVero bloggaren.
 
Kvällens konferancier Bella Goldman och Efva jämförde frisyrer på scen...
 
 
...och alla vinnarna samlades för en gemensam gruppbild.
Här trängdes Årets Designer, Årets Stjärnskott,
Årets Badrumsmöbel, Årets Lampa, Årets Stol, Årets Stjärnskott,
Årets Tapet och många många fler...
 
 
 
Knäppte en rolig bild på Lulu Carter och Karin Mannerstål
när de kramades ömt, haha!

 

Jag och Lulu- en go tjej!

 
 
 
Ett stort tack till ALCRO och Doddo som bjöd på denna
oförglömliga och roliga kväll!
Doddo, jag har sparat en donut åt dig-
så vi måste ses snart...!

Nu hopp i säng för när jag vaknar är det dags för
Möbelmässan. 


See you!
KRAM
Judita




11 kommentarer:

  1. Wow, vilken kväll! Ser helt underbart ut. Och du var klart snyggast! En helt vanlig måndag...

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Wow vilken måndagskväll! Och wow så snygg du är!
    Spännande bilder ;) Ha en fin torsdag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken smaching kväll och du ser strålande vacker ut! Oförglömligt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. OMG! How Cool! Häftig upplevelse och du är så himla snygg! Jättetjusig i klänningen och skorna!

    Efva Attling är smashing! Så vill jag se ut när jag är 60 år! Men Lulu Carter! Vad håller hon på med! Hon som var så snygg! Nu ser hon bara äldre ut som drottningen! Så sorgligt detta LA-syndrom har kommit till Sthlm!

    Finfin dag till dig! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Men ååååååååååå du är ju bländande vacker kvinna!!! Klänninger är som en dröm dessutom, så snygg! Vilken fantastisk kväll du verka haft, så himla roligt att få mingla omkring med en massa sköna profiler =))

    Ha en fin dag vännen,
    kramar Catta

    SvaraRadera
  6. Vilken kväll, kul att se dina bilder, kram

    SvaraRadera
  7. Woow va snygg du är o klänningen sitter som en smäck på dig. Vilken helt fantastiskt rolig kväll, en sån som man lever lääänge på. Roligt att se o träffa alla profiler inom mode o design. Ha en härlig dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Du var vaaaaaaansiiinnigt vacker och du verkar ha haft tokroligt på den där tillställningen! Du smälte in bra bland alla celebriteter och kändisar! Din klänning var förresten ursnygg!!!

    Kraam på dig!
    Petronella

    SvaraRadera
  9. Det där så ju verkligen inte så dumt ut. :) Förstår att du hade trevligt.

    Önskar dig en trevlig fredagskväll.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Vilken fantastisk kväll!
    Och underbar klänning på supersnygga du!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Din kväll såg härlig och rolig ut och du såg supersnygg ut
    i din vackra klänning!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).