onsdag 10 augusti 2011

VÄRLDENS BÄSTA JOBB

MAKEOVER

Att jobba som inredningsdesigner i väldens bästa butik är ett privilegium!
Det finns inget roligare än att få ta sig an ett projekt som tex. detta hem nedanför. Från något fult till ett trevligt och ombonat hem man verkligen trivs i. Tänk att lite färg, tapeter och inredning kan göra så mycket för själen!



 När jag har gjort en grundlig behovsanalys av hemmet och kunden som skall bo där, får han/hon ett förslag på ett collage, en sk. "Design Map" som visar känslan, stilen och färgerna som jag tycker passar in.
Efter godkännande drar sedan projektet igång med tapetsering, målning och det stora arbetet med att finna de rätta detaljerna- de som gör helheten.

Slutresultatet kan se ut så här!

FÖRE....


...och EFTER!


Tråkig hall FÖRE...


... och EFTER!

Har du också ett hem som känns tråkigt, tamt och alldeles, alldeles, urtrist?
Ja, varför inte slå mig en pling, boka en tid och vips så kan du också få det alldeles, alldeles underbart fint!...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).