lördag 6 augusti 2011

GOLV


TRÄGOLV o KLINKER

Nu är det bara en dag kvar på min semester, måste ut ut ut i det fina vädret!
Först bara en snabb blänkare med några bilder på golven i vårt hus. Vi har genomgående vitpigmenterade ekplank: Epoque Misty Grey från Tarkett. 
Det är ett fasat 14 mm trägolv som är mattlackat och det är verkligen jättefint. Lagom ljust och lättskött. I hallen har vi strora 60x60 cm klinker i vitt och svart med svart fris från Konradssons. Dessa golv finns bla. att köpa på Colorama Norrköping!

Ha det fint, nu ska jag njuta av det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).