torsdag 25 augusti 2011

ETT MÅSTE I HÖST

 





GUMMISTÖVLAR!


Så var det dags igen... Regn, regn och åter regn. Vad är det med denna sommar egentligen?? Den såg ju så lovande ut i början men vad hände sen egentligen? Käpprätt åt skogen, tydligen!
Vare sig man ska gå ut i skogen eller bara vistas utomhus tror jag att man gör klokt i att investera i ett par snygga, rejäla gummistövlar. Det finns hur mycket fina mönster och färger som helst nu för tiden och jag har funnit en massa roliga.
Äger själv ett par som jag är helförtjust i.

Gissa vilket av dessa par som är mina?...
Hoppas på finare väder imorgon, eller hur?

KRAM & GODNATT FRIENDS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).