måndag 29 augusti 2011

NYHET I HALLEN

BORD & SPEGEL




Sakta, sakta växer hemmet fram.
Mellan mina jobbprojekt ger jag mig själv en spark i baken och ser till att saker och ting hamnar på plats. Ibland behöver även en inredare betänketid åt sig själv men det handlar mest om att jag är en "allt- eller inget"-människa.
Hittar jag inget som passar så får det vara, tills jag plötsligt springer på just den där saken som får mitt hjärta att klappa lite fortare.
Som tex. bordet och spegeln jag fann häromdagen!
Nu är jag tillfreds med iallafall den ena delen av hallen...


KRAM



1 kommentar:

  1. Är det här din HALL !!!! Jag blir helt stumm SÅ SNYGGT !!!!! SNYGGASTE HALL JAG SETT !!!!
    Ber om ursäkt det är Bitte igen men jag måste bara kommentera

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).