måndag 29 augusti 2011

DE E MYCKET NU



MÅNGA BOLLAR I LUFTEN NU

 
Imorgon, den 30 augusti, är jag med på framsidan av nya numret av Drömhem & Trädgård! Styling är gjort av duktiga stylisten Frida Svahn.
Här ovan ser ni två nummer jag var med i förra året.

På torsdag blir det Formex och därefter ett projekt som skall vara färdigt.

Nästa vecka skall jag fotografera ännu ett hem som jag jobbat med under några års tid- snart är det mesta färdigt i denna ståtliga villa och då kan jag äntligen visa lite bilder på bloggen (om innehavarna ger sitt tillstånd) Hoppas!

DÄREFTER om ca två veckor, ja då händer det en urkul grej!
Jag skall utomlands, i jobbsyfte! Kan inte avslöja ännu vad det rör sig om men tids nog ska ni få veta... I promise!

I slutet på september är det sen dags för mig att utbilda fler
Inredningsdesigners inom Colorama! Megakul!
(Kommer ett inlägg om detta inom kort)

Men..... nu ska jag krypa ner i sängen, med lite trevlig läsning.
 Nämligen norska Interior Magasinet....

NATTI NATTI



1 kommentar:

  1. Åh så mycket roligt och inspirerande du har på gång. Lycka till med allt!

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).