måndag 29 augusti 2011

WALK IN CLOSET




VÅR KLÄDKAMMARE

Känner mig lite som hon i klädkammar-reklamen (Heineken-reklamen) varje gång jag går in i våran walk-in-closet intill vårt sovrum. Den blev så himla bra!
Vilken lyx att få ha ett helt rum för bara kläder! Har sorterat allt i färgordning, vilket gör det enkelt att hitta både byxor, toppar och skor.
Inredningen kommer från Elfa - det blev luftigare så än med monterade garderobsstommar. Snart kommer det upp ännu fler hyllplan!

Önskar er en FIN DAG IMORGON!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).