söndag 12 april 2015

TJOOHOOOO VILKEN HÄRLIG HELG!

HEJ VÄNNER!
Hallå där!
Här duggar det inte tätt med blogginlägg, jag vet, men det beror på att jag helt
enkelt inte hinner, är överöst med jobb hela tiden. Idag, tex. var säkert många av
er lediga, en sån klämdag som denna, men här fick vi inte in nån klämmis, för tjockt
i almanackan helt enkelt- vilket ju är kul!
För att hålla motivationen på topp var det därför extrakul att vår chef på jobbet
hade anordnat en härlig Kick-On (inte Kick-OFF, det klingade så negativt tyckte han),
med hela gänget på jobbet. Två dagar av positivitet och pepp, roliga aktiviteter och
en oförglömlig middag på kvällen. Skrattar bara jag tänker på hur vi dansade allihop
tills vi stängde stället (fast det var ju bara vi där iofs, hihi... ;-)

Först fint och städat... god mat och en stillsam "pose"-bild på mig och mina vackra
kollegor i Designguppen.
(och nej, vi hade INTE snackat ihop oss om att bära liknande klädes, haha!
Charlotte och jag skrattade gott när vi upptäckte att vi hade exakt samma
jumpsuit från MQ, kul! :-)




Men SEN drog partyt och musiken igång och INGEN kunde sitta still!...









Bara älskar denna bild på vår discoprinsessa Jennifer, i peruk!
En helt otrolig kväll med mina härliga arbetskamrater!

Och nu ska jag svira om igen... men inte för nåt party, utan för gymet, hihi!
Maken och jag ska gå och träna, pumpa lite muskler. SÅ skönt!
Tjingeling, önskar er en hääääärlig helg!
KRAM
Judita


11 kommentarer:

  1. Ha ha han, är jag ser de här bilderna tänker jag bara å låten "Händerna upp i luften, vi ska..." ha ha ha, kanske spelade de den tom;-)
    Så underbart att kalla det kick-on istället, smart kille:))

    Har nog inte tackat dig för att du skrev såååå fint till mig sist.
    Det värmer gott i hjärtat må du tro!
    hoppas så att våra vägar möts igen.. Tror nog det kan komma ngt bloggevent efter sommaren... eller vad tror du? Då är vi på, eller hur;-)
    Ha nu en fortsatt fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken kväll....:-)....ser verkligen kul ut och jag kan bara hålla med er chef, kick-on låter verkligen bättre än kick-off, ngt att ta efter. Kramizz o ha nu en skön helg/Laila

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder med mycket energi! Jag gillar en fulltecknad agenda, bara det finns lite lite luft i den så!

    Ha en fortsatt underbar helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh, så härligt det ser ut... Så kul fixat av chefen!!! Så är det inte kan jag säga när man är kommunalanställd... :( På gott och ont att vara fulltecknad jämt i agendan. Njut nu resten av helgen, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Wow vilka snygga brudar! Ni är verkligen jättefina! Kul!! Roligt och se Lotta! Var förra lördagen i er butik men just då var den STÄNGD!! Typiskt när jag äntligen kommer dit! Får hitta en ny dag!

    Ha en skön helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeeen Anna, det var ju då vi var på Kick-On:en!
      Välkommen in igen och hoppas att vi ses då!
      KRAM!

      Radera
  6. Så härliga bilder!! Och ni ladies in black är ju bara för snygga, den där jumpsuiten vill jag oxå ha! Kick-on låter så mycket bättre, håller med chefen där :)
    Nä du lovely Judita, nu måste jag ta tag i saker här, städ-lördag.. jäääsp..

    Puss på dig finis och tack för att du alltid är så go i dina kommentarer hos mig, blir så happy!
    Catta

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt gäng :) Ser verkligen ut som en festkväll med stort F!! Vilken häftig sopptallrik, har aldrig sett något liknande, coolt. Och wow vad fin du är, jättefin outfit!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade verkligen jättekul tillsammans!
      En jättegod nässelsoppa till förrätt var det i den. Alla tyckte den var SÅ god och jag med!
      Kram!

      Radera
  8. MEN! Vi vill oxå va me´!! : )

    SvaraRadera
  9. Jag skulle gärna jobbat klämdagen om det
    hade väntat sånt party efter, så härligt roligt
    ni hade det. Fina bilder
    Varm kram/AM

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).