torsdag 2 oktober 2014

UNDERBARA ARMBAND

 
 
 
 
 
HEJ VÄNNER!
 
 
Idag tänkte jag visa några fina armband!
Grå/svarta i färgen och passar så bra till min höstiga garderob! Märket heter
Design by EMME och det är en ung tjej, endast 18 år gammal som har följt
sin dröm och börjat designa smycken och dessa underbara armband!
Tycker det är SÅ roligt att lyfta fram unga, kreativa människor som vågar
att satsa och ta steget!
 
Armbanden finns i en mängd olika färger och utföranden och jag har redan
blivit kär i flera andra som jag beställt och som ska få följa med mig till
varmare breddgrader, lite färgglada som matchar det turkosa vattnet...
 
Dessa är SÅ fina! Som små karameller!
 
 

 
 
Passar lika bra till vardag som till fest, till dig själv eller till någon man tycker om...
 
 

 
 
Smyckena hittar ni på Amandas hemsida och även här!
 
 
Hoppas ni haft en fin vecka!
 
Här är det full rulle som vanligt med flera hembesök och uppackning av varor
som kommer till butiken hela tiden! Rena rama julafton när man öppnar kartonger
(och ibland är det bra att minnet är så kort för då blir man ju glatt överraskad
och tar ett glädjeskutt när man öppnar och ser vad man beställt för längesen, haha!)
Det enda farliga är ju att jag blir galet kär i varenda pryl...!
 
Nu dags att rusa till jobbet! Må så gott, ses på söndag igen!
 
KRAM
Judita
 
 


16 kommentarer:

  1. Good mööörning! Superfina armband gillar den den gråblå färgen himla mycket :) Duktig tjej!
    Åh, spännande med varuuppackning:) Vänta lite så ska jag bara slänga mig på en buss här så kommer jag och hjälper till ;)
    Om det ändå vore så lätt..

    Ha en fab torsdag snygging!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. God morgon <3 Vilka härliga armband :) Ska spana in dessa absolut.
    På jobbet packas det upp nya produkter för fullt med, rena julafton ju, och jag vill ha typ allt *haha*
    Kram så hörs vi :)

    SvaraRadera
  3. Superfina!
    Hoppas du har en fin vecka vännen!!
    Kram
    Jannike

    SvaraRadera
  4. Åh,så vackra armband &...Foto ♡
    Ha en fin dag/Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina armband, snyggt och ha flera
    samtidigt. Spännande med allt nytt
    du packar upp också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Hej Judita! Tack, jag har en bra vecka... älskar det sköna vädret!

    Jättefina och roliga armband! Gillar att en ung tjej tar lite initiativ och är kreativ! Sådant vill jag stötta! Ska titta in till henne och köpa lite julklappar! Ha det gott!

    KRAM till dig vackra! Anna

    SvaraRadera
  7. Hallå där!!
    De var veeeerkligen snygga!!! Men jag har så svårt att ha armband till vardags då jag sitter vid datorn mycket och det skrammlar på tangentbordet, ha ha ha :-)
    Men kalas o fest går man ju på ibland;-)
    Ska kika in på hennes sida!

    Förståååår att det måste vara sjuk spännande att packa upp alla kartonger, hade kunnat anmäla mig som volontär till att göra det;-)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jättefina! Åh vad jag blev sugen på att göra lite nya smycken nu!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Åh, jättefina. En sån duktig tjej. Dessa får jag ta och titta lite närmre på
    Hoppas allt är bra med dig <3
    Kram Jess

    SvaraRadera
  10. Så sina....

    Jag kommer till jobbet sen får jag ta av mig dom för jag får dårnippen när det skramlar på armarna vid datorn

    Ha en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Såååå fina bilder! Tusen TACK för att jag får låna dem och visa på hemsida och andra sociala medier!!

    Ha en härlig fredag och start på helgen!

    KRAMAR Amanda

    SvaraRadera
  12. Snygga foton vännen och fina armband;)
    Ha nu en sköööön fredag och ta ett glas vin;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  13. Ja visst är de fina hennes armband, har dessa hos mig med:) skrev om den för ett tag sedan. Ha en fin lördag söta du! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Superfinal och underbart höra att man vågar satsa på sina drömmar!

    SvaraRadera
  15. Dom var jättesnygga. Och som du skriver passar lika bra till vardags som till fest.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).