onsdag 3 oktober 2012

DET FINNS LJUS och DET FINNS LJUS

 
 
DAGENS TIPS!
 
 
 
Igår var jag ju så lyrisk över alla tända ljus.
Fick med mig två stycken från butiken, ett par fina
barkljus från Martinsen. Jag satt ju uppe ganska sent
och de brann och brann och brann...
I morse slog jag en blink över matbordet, på fatet med
ljusen och jag kan säga att jag blev glatt överraskad
över att se hur lite de hade brunnit ner!
(det tänkte jag ju inte på igår, då jag var trött
som en zombie...)
 



 
 
 
Så här lite hade de brunnit ner på nästan 5 timmar!
Bra kvalitet med andra ord. Nöjd!
 
KRAM
och ha en fortsatt trevlig dag!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jättefina ljus!! Mycket höst- och vintermys över dem:)

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Vilka ljus! Det blir att inhandla! Har sett såna på Lövparkens Trädgård, såna måste jag ha!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).