fredag 5 oktober 2012

ÄNTLIGEN HELG

 
 
TÄNK ATT MAN ALLTID LÄNGTAR
 
 
...efter helgen! Det gör jag iallafall. Redan på måndag
börjar jag längta efter att det ska vara fredag.
Inte för att jag har ett tråkigt liv. Tvärtom.
Mina dagar är fulla av händelserika aktiviteter och roliga
jobb och jag njuter varje dag och är så tacksam över att
jag har ett sånt bra...liv!
En fin familj, ett bra och roligt jobb. Trevliga vänner.
Jag har det bra. Och jag är så glad för det. Varje dag.
 
Så varför längtar man så efter helgen när dagarna
är fyllda med trevligheter?
Jo, kanske är det för att det är så jäkla skönt att
"bara vara". Bara vara hemma, i trenkabyxor, osminkad,
okonstlat. Bara ta det lugnt, vara med familjen
och ta det lugnt.
I LOVE IT!
Helgen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De fina skålarna kommer från vår butik
Colorama Norrköping
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredagarna har vi som tradition att alltid köpa hem
färdig mat. Men idag blev det tacos för en gångs skull.
I fina skålar och ett glas rött.
Och mina favolyktor med snäckor som vi plockat i Ängelholm.
Dobidoo, Skavlan och nu nån film på Tv som jag ser med ett
halv öga...
Fredagsmys.
 
Hoppas att även ni får en underbar helg
och att solen skiner på er!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Din kommentar ang. trender i mitt inlägg om den skrynkliga soffan är verkligen klockren! Jag är precis likadan. Jag snappat upp trender väldigt snabbt, men är ändå avvaktande när det gäller att ta dem till mig. Först när trendsättarna börjar dra vidare till nästa trend vågar jag mig på den. Gäller kanske främst mode, men också inredningsprylar. Så vi får väl se hur länge det tar innan jag också suktar efter Gervasoni-soffan :-)

    Vilka mysiga barkljus du visade i förra inlägget. Såna skulle jag också vilja ha!

    Ha en supermysig helg! Här öser regnet ner så det blir nog inomhusaktiviteter för hela slanten - skönt! :-)

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).