torsdag 27 september 2012

INREDNINGSPARTY

 
 
TIDIGARE IDAG
 
 
Det är inte allt för ofta ni får se mig i rutan här på bloggen.
Men idag gav jag mig sjutton på att jag skulle få min
självutlösare i kameran att funka. Det gick inte så bra kan
jag säga, haha. Jag hade inte läst instruktionsboken utan
tryckte på lite knappar och tänkte:
-Äsch, hur svårt kan det va egentligen??...
 
 
 
 
 
Hade lite bråttom till ett Inredningsparty hos min
söta grannfru Camilla. Så till slut gav jag upp. 
Några bilder blev ändå okej, så här är jag!
 På väg ut i full rulle!
 
 
 
Och mina Croco-mönstrade Huntersar var på.
Love them!
Hur det gick på partyt? Jo, det var mycket trevligt
och det fanns en massa snyggt så jag beställde hem ett
par lyktor med paisleymönster. Jättesöta!
Svårt dock att hitta det där "lilla extra" när vi själva
har så mycket fint i butiken. Och snart får
jag ju shoppa i London! Läääängtar!
 
 
 
 
En något ruffsig Bloggtant :-)
See you soon!
 
KRAM
 

 
 
 

1 kommentar:

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).