tisdag 7 augusti 2012

SOVRUMSPLANER


IN MY BED



GODKVÄLL!


 
Är så himla sugen på att göra om i sovrummet! Kanske en ny tapet skulle göra susen? Och lite nya kuddar... Har haft en favotapetet i flera år nu från Ralph Lauren och jag sliter mitt hår lite då och då att jag inte valde den istället. Man blir ju lite skadad när man jobbar med tapeter, inredning och tyger hela dagarna (jag vet, jag ska INTE klaga, jag ääääälskar ju mitt jobb) men jag bläddrar och bläddrar bland alla dessa fina tapeter dagarna i ända och till slut när man ska välja nåt åt sig själv, så vet man varken ut eller in.

(Den högra dörren går till vårt stora badrum och den vänstra till en walkincloset, på dessa väggar är det en randig tapet)



Är sugen på lite mer bruna, gråa, jordnära toner.
Får försöka övertala maken (han är ju målare) om att vi borde göra om, den här har ju ändå hängt i mer än ett år nu...
Han blir säkert jätteglad! NOT



Jag avslutar med en bild på en glad bloggerska och får sova på saken!
NATTI NATTI





4 kommentarer:

  1. Vilken snygg villa ni har! Har också en målarmake som suckar... Väldigt fint med belysningen på kvällstid!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Ditt vackra hem går inte av för hackor det heller. Vilket jobb ni måste jagt ner med nedmontering och renovering och allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag blir sjuk när jag tittar runt i erat hem:)
    Vi ska riva vårat sovrum nere nu och totalrenovera det.
    Jag letar tapeter som en tooook.
    Vilket jobb du har tjejen som får vara i inredningsvärlden
    dagarna in och dagarna ut.
    Vårat sovrum ska jag i mest vitt, men letar efter en tapet som ska vara vit och svart, eran tapet var jätte vacker!
    Ha en fin dag
    Kram elle

    SvaraRadera
  4. Vad heter tapeten i sovrummet? Gillar verklighen den

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).