tisdag 7 augusti 2012

GULD I TRÄDGÅRDEN!


MIN GULDSTEN





Jag glömde ju bort att visa er min "skatt" i trädgården! haha!
Tre stora stenar varav en är så glittrig och guldig när solen ligger på (den största) så man kan tro att det är äkta guld som glimmar!

Får väl skrapa lite på den om det blir tomt i plånboken...





Längtar verkligen efter att få ligga här igen i solen men men... nu är det jobb som gäller.
Fram tills i helgen iallafall!








Nu snabbt iväg på ett kundbesök!
Hör av mig lite senare.

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).