lördag 5 maj 2012

TURQUISE

ALLRUM HOS KUND

Efter lite stiltje med bloggandet är jag nu back on track!
Här kommer en liten liten sneekpeak från ett jobb hos kund som även
fotades till ett reportage.
Ett allrum som fick en vattenläcka från familjens inomhuspool behövde en totalrenovering.
Inspiration: vattnets turkosa färger i en modern svart/vit mix!


Nu dags att gå ut och assistera min man. Vi måste tvätta av hela huset inför målningen om några veckor och jag måste ta bort alla spröjs och  torka fönster... 
INTE så kul men ett måste!

Önskar er en trevlig helg!
TJING



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).