tisdag 8 maj 2012

SOMRIGA FÄRGER

SUGEN PÅ NY INREDNING


Går och funderar på att ändra litegrann här hemma.
Kanske nya, somriga färger, textilier, nya detaljer... 
Men jag är en sann velpella när det gäller val av inredning till mig själv. Åt mina kunder är det lätt: läsa av deras personlighet, en bra behovsanalys och så...VIPS! så blir det en snygg, personlig färgsättning! Men åt mig själv går det inte lika snabbt.
Gillar ju mest svart och vitt och natur-toner.
När jag ser nånting sådant här blir jag så sugen på att skoja till det lite och göra något heeelt annat än det vi har här hemma.
Den som väntar får se...




Nu ska jag hem för lilleman fyller 9 år idag och det skall firas med tårta och presenter!

Önskar er en fortsatt fin dag!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).