måndag 21 maj 2012

NY VECKA, NYA UTMANINGAR

HEJ SOLIGA MÅNDAG!

Hallå på er!

Har ni haft en trevlig helg? Själv har jag tagit det jättelugnt, suttit mestadels ute i den härliga solen så nu har jag äntligen fått lite färg på min annars så vita lekamen.
I lördags var det fotbollsträning och Mamma Mu passade på att gå den sedvanliga rundan på ca 5 km. Nu skall kroppen trimmas!! Eftersom maken var på svensexa så gick vi även samma runda på kvällen igen, jag och lillkillen. Kanske slipper man gömma sig i vassen i sommar?...

Igår kom det förbi ett par grävare som såg över tomten och fick en ritning över hur vi vill ha det i trädgården. Vi inväntar offert från några stycken trädgårdsfirmor (för fy bubbalan vad dyrt det är att anlägga trädgård!!...) så jag håller tummarna för att dessa ger ett bra pris och kan sätta igång snabbt.

Denna vecka händer det även en del på jobbet. Imorgon kommer ett ungt par som jag ska presentera ett inredningsförslag/färgsättning för. De bygger ett vackert hus endast några meter ifrån en sjö och det blir ett förslag som går åt New England och Kolonial stil fast med en liten "twist"!

På tisdag åker jag till Stockholm hela dagen på en liten specialutbildning. Men den berättar jag lite närmare om när jag kommit tillbaka. Tills dess får ni insireras av denna fina miljö-

I JUST LOVE IT!



Bild lånad från den fina bloggen:
http://lillavillavita.blogspot.se/


ÖNSKAR ER EN TREVLIG DAG!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).