tisdag 22 maj 2012

INREDNINGSUPPDRAG

EN DESIGNBOARD

Så här kan det se ut när jag presentar ett förslag för kunden.
Tapetprover, färger, tyger och ett slags designboard som visar känslan och stilen.
Utöver det här får kunden en dokumenterad mapp, en planskiss och även en spec. över möbler och inredningsprylar som passar in.



Behöver ni också hjälp med att få till en helhet i ert hem?
Jag utför alla slags uppdrag, stora som små, privata som offentliga miljöer.
Tel. 011-364470 är numret till vår butik Colorama Norrköping.
Ring gärna och boka en tid med mig i vår butik eller hemma hos dig!

VÄLKOMMEN



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).