tisdag 1 november 2011

LYCKAD TJEJKVÄLL

Jag (till vänster) diskuterar med två söta kunder!


Massor av inredningsintresserade tjejer: närmare bestämt ca. 70 stycken,  kom till vår arrangerade TJEJKVÄLL den 27 oktober!

Vi bjöd på goda snittar och tilltugg från Ica Kvantum,
Styling och hårvårdstips visades av Sussiez Hairteam,
Målaren Bella tapetserade ett barnrum,
tävlingar med lottodragning och massor av fina priser lottades ut!

Vi hade även bjudit in flera säljare som visade nyheter:
Thomas från Midbec tapeter, Golv från Alloc samt
söta och charmiga Doddo från Alcro som höll föredrag om färg.
Jag själv höll ett uppskattat föredrag om Trender!
Kul att alla tyckte att det var inspirerande och att man fick så mycket bra respons efteråt!
Nu är vi taggade och vi ser fram emot en NY härlig kundkväll i vår igen!

Önskar ni något speciellt tema??

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig inspierad kväll.

    SvaraRadera
  2. Jättetrevlig kväll,fick massor av inspiration och massor av lust att fixa hemma

    SvaraRadera
  3. Kul att ni kunde komma! Hoppas vi ses snart igen!
    Judita

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).