tisdag 1 november 2011

HÖSTNYTT

SUPERSÖTT PORSLIN!





Den 27 oktober var det premiär för vårt URSÖTA porslin!
Lattemuggar, skålar, skålar med lock i pistage, mint, ljung och offwhite!
Så sött- så man vill ha allt!
Till detta finns det fina servetter i rent linne, latteskedar i vackraste silver, salladsskedar och servettringar som passar till allt.
Har man inte dessa färger hemma gör det ingenting- det blir hur fint som helst att servera kaffe, glass och dessert i detta finfina porslin!
Finns i begränsad upplaga nu hos oss på Colorama Norrköping.

KOM IN OCH TITTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).