måndag 19 september 2011

TVÄTTSTUGAN

HÖGST PÅ ÖNSKELISTAN...

...när vi byggde huset stod en STOOOR tvättstuga med groventré!
 I vårt förra hus var den nämligen klaustrofobiskt pytteliten och utan egen ingång. Denna gång ville vi därför ha ett stort härligt rum med bra förvaring och rymlig bänkskiva där jag/vi kan stå och vika tvätt medan man lyssnar på musik och känna att det är KUL att tvätta, haha.





Jag tror vi lyckades denna gång! Eller vad tycks?
På en yta av 2,6x6 m slipper man nu trängas och allt får plats! Härligt! Mellan fönstrena har vi förberett för data och tv ifall vi vill få in ett skrivbord och slippa se alla trista räkningar... Vitvaror och torkskåp kommer från Siemens, skåp från Kvick.

Hur trivs ni i er tvättsuga?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).