måndag 19 september 2011

TAPETNYHETER

MIDBEC HÖSTNYTT






Finfina tapeter som nu finns i vår butik: Only One, Stripes XL och Safira. Massor av fina färger och många vackra mönster. Kan detta vara något som tilltalar er?
Fler tapetnyheter är på väg in hela tiden, så kom in och kika ifall att ni är sugna på att göra om där hemma!

Ni som har varit i vår butik- är det det något ni saknar bland våra tapeter eller har ni några speciella önskemål? Lämna gärna en kommentar så vi får höra era synpunker!



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).