söndag 24 juli 2011

TROFÉER


NU ÄR DE PÅ PLATS

Hade lite ågren huruvida jag skulle sätta upp dessa troféer på hallväggen
eller ej. Har varit anti i alla år men på senare tid ser man ju sådana troféer i var och varannan inredningstidning nu för tiden så jag grävde fram dessa ur förrådet.

Och det var INTE maken som insisterade på
att de skulle upp, för er som undrar...


Den här stackarn var det faktiskt lite extra synd om.
Både skadad och utstött från rådjursstammen.
Livet är grymt ibland...

Tapeten som skymtar i bakgrunden heter Lisen och kommer från Sandberg.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).