söndag 24 juli 2011

MAKEOVER


ETT HEM I FÖRVANDLING

Det bästa med att jobba som inredningsdesigner
är när man får hjälpa kunder hela vägen, som i denna "makeover".

Så här såg det ut förut. Ett vardagsrum där tiden stått still sedan tidigt 90-tal.
Familjen beslutade äntligen att köket, som var mörkt, litet och trångt, öppnades upp och fick en ny skrud. Detta var inget som skedde över en natt utan processen tog åtskilliga månader innan allt stod helt färdigt- bokstavligt talat i full blom!
Jag hjälpte familjen med val av tapeter, färg och inredning samt den sista touchen så att kök och vardagsrum, tillsammans med matplatsen bildade en härlig och inbjudande helhet.

FÖRE



EFTER
Varm, ombonat, mysigt och lite gammaldags- var familjens önskemål och det blev betydligt ljusare efter att man öppnat upp en vägg mot vardagsrummet.



KÖK FÖRE


Alla möbler byttes ut.
Stommar i vitt och klädsel i ljusgrått fick utgöra basen.
Även den gamla parketten byttes ut till ett golv av mattlackad ekplank.








Ljung och gammelrosa iolika nyanser passade fint som accentfärg.
Detaljerna är viktiga för att binda ihop stilen.
Vill kunden senare göra en förändring är det lätt att byta ut
dessa samt accentfärgerna.


Visst blev det väl bättre än det var från början?...


Vill du också göra om hemma men vet inte var du skall börja?
Ring och boka en tid med mig!
Jag kommer gärna hem till dig och hjälper dej att hitta det
som passar just ditt dej och ditt hem.
Så kan du också få det så där fint!

Maila mig på:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).