söndag 17 juli 2011

GOD KVÄLL


ELLER SNARARE GODNATT...

Ska jag säga alldeles strax. Vill bara lägga ut ett par bilder från
kvällens lilla grillparty med goda vänner.



MUMS!
Grillat och fräsch sallad med jordgubbar, tzatziki och vitlöksbröd.



Tyvärr var ju inte sommarvädret det bästa men då är det
tur att vi har 38 grader i bubbelpoolen!
Skönt tyckte barnen och även vi vuxna när vi hoppade
i lite senare.

Ute spat kommer ifrån http://www.swebad.se/
och heter Spectrum.
Stort, rymligt och bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).