tisdag 2 juni 2015

HÖG PÅ MÄSSING & MARMOR




HEJ VÄNNER!

Jag måste nog gå nån slags avvänjningskurs. 
"Hur-man-blir-av-med-sitt-marmor-och-mässingsberoende".
För jag är helt såld.

För när det kommer till ljus marmor (framförallt) och mässing så måste jag
antingen köpa saken direkt eller så slutar det med att nån från Psyk får
komma och slita mig därifrån medan jag protesterar vild och tar spjärn.
Till slut får de sätta på mig en sån där vit tvångströja och knyta den hårt i
ryggen för att jag inte ska ställa till med en scen... Ja, jag skulle nog kunna
få huvudrollen i "Gökboet" direkt!
Mässing och marmor är en livsfarlig kombination.
Har man provat det en gång så är man fast. Jag lovar. Så akta er...!






Jamen... fattar ni hur jag har det varje dag här i butiken när jag tvingas
att "SE men inte röra"?? Mässingsbord med marmor, lyktor, ljus och brickor.
Jag blir ju liksom hög som ett hus bara av att gå och fota grejerna.
Ja, synd om mig är det. Faktiskt.... ;-)


Åh, förresten! Nu kan ni följa mig på INSTAGRAM!
Massor av inredningsinspo och mer bilder från mina projekt.
Där heter jag:  judita.valkommenhem


KRAM
Judita


5 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Jättefin ny look på bloggen.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja men vem är inte såld på det!! Så lyxig känsla, och lite lyx blir man ju lycklig av, eller hur ;)
    Det är ju TUR att inte JAG jobbar där för då hade jag aldrig fått en lön, bara inredning för hela slanten.. Fast jag hade ändå velat jobba med dig, guuud va roligt det hade varit!!

    Puss från lilla Cattan

    SvaraRadera
  3. Haha va knasig du är!
    Ja det vore en syn för gudarna.. du å jag på golfbanan....särskilt med tanke på att jag inte spelar golf.... å eftersom min nacke blivit värre är jag nog ingen vidare caddie heller...haha då återstår bara champagnen...å den tror jag att jag intar i en skön fåtölj där vid rangen eller vad det heter... så kan du gå din runda o sen skrapa in mig i bilen....haha...
    Å jag kan riktigt se dig iförd tvångströja med trassligt hår som spretar och något vilt i blicken....haha...
    så rubrikerna.. "galen kvinna fick tvångsomhändertas efter ett alltför närgånget möte med marmorbord" haha....

    Ni har verkligen en massa massa fint i den där butiken du lever halva ditt liv i och jag kan förstå att det är svårt att inte ta med alltihop hem.
    Är glad att jag bara har en massa tråkiga papper med siffror framför mig...hihi...det blir billigare så.
    Ha en fin dag nu raring!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Jamen det är ju så galet snyggt! Det måste vara plågsamt för dig att ha sånt inom räckhåll varje dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).