torsdag 28 maj 2015

NYTT BADRUM PÅ GÅNG



 
HEJ VÄNNER!

Här var det nytt badrum på gång! Nej, tyvärr inte hemma hos mig...
men jag blir ju såå sugen på att göra om DIREKT!
 
Ewa, vår badrumsrådgivare och jag har slagit våra kloka huvuden ihop
och designat två nya badrumsmiljöer på jobbet och igår kom möblerna upp,
men det är inte färdigt än. Den dubbla kommoden heter DK och är en sprillans
nyhet från Svedbergs. Vi designade en egen variant för vi tyckte att det vore
jättesmart att ha en sådan som ett kombinerat tvättställ/sminkbord!
 
 



Här kan man ställa upp en liten sminkspegel, parfymer och lite annat smått
och gott och göra sig fin. Sen VOLIÀ iväg till jobbet eller festen!

 

 
Det snygga, marockanska golvet är också en nyhet och kommer från
Konradssons Kakel. Har både en träkänsla och rustik touch.
Och de ursnygga skålarna på en rostbrun stenskiva gör sig bra mot den vita
möbeln.

 



Nu väntar vi bara på lite snygga handdukar, ett par coola speglar och
lite piff!


Och ytterligare en till badrumsmiljö är på gång och jag kan bara visa er den
här blandar-skönheten än så länge... det kommer bli såååå fint!


KRAM!
Judita

10 kommentarer:

  1. Hur klarar du ens av att jobba utan att göra om hemma typ hela tiden!? Det finns ju så mycket snyggt. Eller så är det så att du redan har snyggast i hela väääärlden så det liksom inte går att få snyggare. Ja, så är det nog!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Men woooooooow såååå snyggt!
    Återigen blir jag avis på ditt glammiga glassiga jobb..;)
    Jag menar du sliter ju inte alls...du sveper ju bara omkring i höga klackar o puffar lite kuddar här o där...å ställer dit pallar vid ursnygga sminkbord....
    hahaa.........leeeeer stort!
    Jag var nog också sugen på lite lyx o flärd för jag pep in i saluhallen och köpt kalixlöjrom....haha...hade ingen aning om att den kostade 1850kr kilot....haha.... tur jag nöjde mig med en liten burk...kunde ju inte gärna säga... ööö..nä förresten jag ska inte ha den...
    (nu blev det bara ett par hundra..;)
    Hur som så tänkte jag att det var lika bra att gå all in då så det blev champagne också...å oxfilé o goda ostar.... så nu kan vi fira födelsedag här i morgon... Iklädda pyjamas för å sympatisera med hon den nyopererade..;)
    Hoppas du får en fab helg....
    ääälskar dina små glimtar av lite lyx o flärd...;)
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaaa du, det kan man ju tro, att jag trippar omkring i högklackat. NOT! Är glad de dagar jag inte har ont i fossingarna för att jag
      är på språng hela tiden, så utan mina Nike-gympadojor och ett par jeans skulle jag nästan inte kunna jobba, haha!
      Men det är ju kul att du har den där piffiga "Lucy"-bilden av mig!
      Kraaaam!

      Radera
  3. Så snyggt badrum, älskar golvet. Duktiga ni är. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Men, alla går väl omkring i en rosa, tunn morgonrock med fluff runt handleder och röker långa cigaretter, sprayar parfym med liten dosa och säger
    Ah oui... c´est tres chic.. eller? Diskmaskinf-n är sönder igen, dags att ringa den den där stinkande reparatören. Sverige och France är inte kompatibla...(vi roar oss lätt på FM) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hemma gör jag ju det typ heeeela tiden! och sprayar parfym i sån där liten rund flaska med "puff"!
      Åh, måste ju lämna in min sidenmorgonrock på kemtvätt, bra att du påminde mig! ;-)
      Och köpa nya rosa "fluff-tofflor" för jag har slitit ut ett par stycken redan, hahaha!...

      Kram!

      Radera
  5. Wow, vilket drömbadrum! Handfatet är ju galet snyggt!

    Nu var det ett tag sedan jag hälsade på här inne och jag ger tummen upp för din nya header. Nice.

    Önskar dig en trevlig fredag, snygging.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Golvet... guuuu så snyggt! Våra badrumsplaner ligger på is men jag ska nog banne mig hem och trycka upp bilden i ansiktet på mannen hehe.. (han som älskar att bli överöst med mina projekt och idéer hehehe)

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Heeeeej sötnos!!
    Å... Jag grät ju när jag läste allt fint du skrivit till mig <3
    Tack snälla rara.
    Jag hoppas våra vägar möts snart igen så vi kan prata på riktigt en stund.
    Jag lovar dig att jag ska ta tag i det... Jag har en idé om en grej jag vill göra och jag tror det är genomförbart.
    Dt har hänt en del i vår, mycket efter cancerkonferensen jag hade förmånen att leda i maj.
    Jag som inte trodde jag kunde... o så kunde jag! O fick så mycket positiv respons <3
    Så nu ska jag även åka till Almedalen o delta i en paneldebatt.. Känns fantastiskt att få göra det här!!

    O du, jag VET att du är en härligt sprudlande lite halvgalen tjej! Så där underbart glad och varm <3
    Ha en fin helg!
    Nu ska jag åka o hämta min tjej på skoldiscot <3
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).