söndag 1 juni 2014

BYE BYE PÅ ETT LITET TAG

 
 
 
Kära vänner!
Idag skrev jag mitt sista inlägg på bloggportalen Style de Vie.
 
Det har varit otroligt roligt att blogga på portalen tillsammans med de fina tjejerna Helen, Diana, Heléna, Jessica och Carola. Jag är oerhört glad och hedrar att jag fick förfrågan att få vara med i det fina gänget som skänkt mig sådan värme och många trevligheter. Även ni alla läsare har varit mitt guldkorn i vardagen! Tyvärr känner jag att jag inte hinner vara så delaktig som jag skulle vilja och behöva. Jag kommer därför att lämna portalen och även lägga bloggen åt sidan ett litet tag. Under tiden ska jag bara ta en välbehövlig semester, vara med familjen och ladda batterierna.
Eftersom jag är av en nyfiken natur och inte gillar att sitta still alltför länge kommer jag att ta nya tag, kanske funderar jag ut lite nya idéer och kanske startar jag en ny blogg så småningom. Tiden får utvisa. Under sommaren kikar jag gärna in hos er så länge och hälsar på med en liten hälsning eller kommentar.
 

 
Önskar er ALLA en härlig och solig sommar och jag säger inte hejdå, mina vänner, jag säger bara VI SES!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).