måndag 24 februari 2014

SPEGEL SPEGEL...

 
Ja, hur glad får man bli??...
 

Hej på er!
 
Nu var det ett tag sen, men ni börjar nog bli vana... är jag borta ett tag så beror
det oftast på att jag har tokmycket att göra och så har det alltså varit även
denna gång. Lade ut alla mina kundmappar idag och jag kunde räkna till
inte mindre än 14 pågående projekt. Inte illa pinkat i dessa "lågkonjunktur"-tider.
 
Jag hann i alla fall att springa en liten shoppi-shoppi-runda idag och kolla, asså
KOLLA vad jag hittade! Inte konstigt att mitt smile går nästan från öra till öra, hihi.
Efter 2 års letande efter den där RÄTTA badrumsspegeln, fann jag den äntligen idag!
Hela 70cm i diameter, med en kraftig läderrem runtom ska den hänga på vår
gästtoalett, som ni ser där bakom mig. Maken är mest bekymrad över att det
måste borras hål mitt i en kakelplatta, och det är ju inte direkt det ultimata
eftersom vi får typ EN chans på oss och om den spricker så kan vi liksom inte dölja
den med något... eftersom spegeln ska hänga i en krok. Ups. Nåja, vi får väl ta hit
nån bra hantverkare och hålla tummarna helt enkelt!
 
 

 
Fick även med mig lite annat fint men det visar jag imorgon.
Men kommer ni förresten ihåg alla kassarna jag fick med mig hem från NK
för ett tag sedan? Det här var bla. vad som gömde sig i en av dem. Ny blus och
jeans från Odd Molly. Inget jag kanske kommer att ha till vardags men jag
tyckte det var lite lajbans och kanske blir det en passande outfit för en mässa eller
ett stundande bloggevent?...  U never know.
 
Hoppas ni haft en härlig helg med både Schlager och OS-avslutning!
KRAM
Judita
 


21 kommentarer:

  1. Men heeeello snyggis!
    Även om spegeln är superduper snygg så är nog du stråt vassare..;)
    coola byxor och blusen var en sån där vill-ha-sak..;)
    Jag är också sugen på en liknande spegel till vardagsrummet.
    Ska du på bloggeventet i maj? Jag har inte bestämt mig än.. det är lite mycket annat där i krokarna..men det är ju sååå kul!
    Ha en ny härlig vecka!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Kul att höra ifrån dig gen! Wow så snygg spegel och perfekt storlek, min känns nu liten ;)
    Så avis på ditt jobb, så kul att hålla på med inredning på heltid, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Amen hallååå snygging;) Yes spegeln är toppenfin!!
    Gillar dina OM brallor med, så fina!

    Kramis
    A

    SvaraRadera
  4. Men gaaa! Jag älskar den spegeln!
    Är så sugen på en men vart 17 ska jag ha den=))

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  5. Spegeln är jättefin så coolt att ha den i badrummet! Du var supersnygg du med i din outfit! Vet hur det är att ha tokmycket bra att du tar en liten pause då:) Kul när du är tillbaka. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Wow, 14 projekt. Bra jobbat!

    Oj vilken härlig spegel. Förstår att du är glad. Den måste ju passa perfekt hos er. Om man sätter en tejp över hålet där man tänkt borra så ska det inte spricka. Det har min man gjort ett par gånger. Har funkat hittills. Men jag skulle aldrig våga, haha.

    Kanonsnygg outfit. Ser fram emot att se den på dig i maj ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Den spegeln....... !!! Så snyggt att ha på en toa! Ja, bara hoppas att kakelplattan håller för allt vad spegeln bär...
    Snygg outfit också min vän!
    Önskar Dig en finfin måndag och varmt välkommen "tillbaka"...!
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  8. Spegeln är ju bara så grymt snygg att ha på toa .Supernice outfit min vän .Ha en skön och fin måndag.Jag har saknat dej här .Kramar Rita

    SvaraRadera
  9. Vilken fin spegel, och med en kraftig läderrem runt sedan, så snyggt! Det kommer ju bli finemang, vilket blickfång:)

    SvaraRadera
  10. Alltså ditt HÅÅÅR!! Värsta sagosvallet! Snygg som tusan är du =)
    Ingen dålig spegel, rejäl och vrålsnygg, kommer bli skitcoolt inne på er gästtoalett!

    Nu hinner jag inte skriva mer, gotta go!
    Pöss

    SvaraRadera
  11. Med den rätta hantverka'rn så klarar sig nog plattan (sätt nu ingen press på hantverkarn så han blir nervös ;-) haha...
    Snygg spegel! Jag köpte budget varianten som florerar runt på bloggar-insta! Den har redan bytt plats 3 ggr!
    Ha det gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Vilken snygging och vad stor den är. Lyckliga du. Ha en bra måndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Wow...Wow ...Vilken spegel - näe inte alls avvis hihi ;)
    /Kram fina du

    SvaraRadera
  14. Hei.
    Wow... Flott speil!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?
    På forhånd takk for svar!
    Trine

    SvaraRadera
  15. Såå snygg, både du och spegeln..:-)
    Var hittade du denna skönhet..?

    Önskar dig en fin kväll
    Kram Ssuanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå Suss!
      Spegeln hittade jag i en liten exklusiv inredningsbutik här i Norrping.
      Kram!

      Radera
  16. Det är så härligt när man efter sååå långt letande hittar det perfekta! jag håller alla mina tummar för er kakelplatta!
    Om jag fick ha ditt hår en dag skulle jag vara larvigt lycklig! Japp min plan är att gå på bloggeventet, kul om vi ses då!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Snygga snygga vän <3

    Härlig spegel... men du kan ju inte bli snyggare... haha...

    Jag letar för fullt och återkommer nu i veckan eller nästa vecka... snart är det dags att boka årets shoppingresa... You & Me ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  18. Hej!!!
    oj oj vilken spegel den kommer att bli grym som badrumsspegel !!!! vilket märke är det på den?

    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  19. Wow vilken läcker spegel!!!
    Och du är snyggare än någonsin.
    Hoppas allt är bra med dig fina du.
    Många kramar från mig och de små.
    <3

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).