lördag 8 februari 2014

BIOBESÖK & HUSKATALOG

 
 
Hej hallå!

Kikar in lite snabbt för att bara säga HEJ! med en dagens när solen sken in
som bäst! (ääääntligen lite sol, fastän den bara  varade i 20 minuter...)
Strax slänger vi nämligen på oss jackorna, hämtar upp några kids och drar
iväg på bio. Filmen FROST ska vi se, käka popcorn och dricka Cola.
Det hör ju liksom till!

Lovade ju att visa er bilderna från A-hus nya huskatalog där vårt hem figurerar
på hela elva sidor. Så glad jag blev, vår entré är t.om på framsidan!
Kommer ihåg hur jag slet mitt hår då jag ritade planlösningen och vårt hem, så
det är ju alltid attans trevligt att få uppskattning för det man har åstadkommit!



Hinner tyvärr inte skriva mer än så just nu. Ska bara mumsa i oss lite mellis jag
slängt ihop av lite yoghurt, frukt och nötter för snart fyller vi ju magen med lite
onyttighteren. Ja, då blir det ju liksom plus minus noll menar jag...haha!
 

Önskar er en himla härlig Mello-lördag!
KRAM
Judita


27 kommentarer:

  1. Du är som en Disney-saga... så vacker och du har ett fantastisk hem!

    Ha det kul på bion! KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Disneysaga, oj, det måste vara typ högsta betyg, hihi! Så söt du är, rara Anna!
      Kram på dej!

      Radera
  2. Hallå kvinnan med det glammigaste håret! Hur gör du?? Himlans vacker är du!
    Kul med bio, det var lääänge sen jag var och såg film på bio.. men jag har tänkt att gå med sonen snart :)
    Plus minus noll ja, bra grejer det ;)

    Fantastiskt kul med ert vackra casa i katalogen, kan inte bli mer rätt, lite avis där ;)
    Tror du lilla radhuset skulle passa haha ;)

    Kram och ha en toppensöndag!
    Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du, Duracell-Catta! Ni har ju faktiskt det finaste radhuset man kan tänka sig!
      Kram!!

      Radera
  3. Plus minus noll är min grej ;)

    Men wow alltså! Wow för ert fina hus, att det är med i katalogen och så vackra du! Du är enastående.

    Låter jättemysigt med bio och "all the trimmings" - som det ska vara!

    KRAM darling, ha en fin helg!

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Fina, fina du! Alltid lika snygg.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att få vara med i huskatalog, men ert hus är ju så fint så det förstår jag. ha det så kul på bion. Snygg tisha du har på dig.
    kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att ni kom med i katalogen. Men jag är INTE förvånad, ni har ju ett fantastiskt fint hus!

    SvaraRadera
  7. Men vad kul att vara med i katalogen!! Å på så många sidor. Måste kolla om vi fått katalogen kommit till vårt jobb ;) kram Suss

    SvaraRadera
  8. Vilken kred att få vara med så mycket i katalogen. Något du själv skapat, liksom.

    Ha en härlig kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Så kul att komma med i katalogen. Ha en superbra lördag med bio och allt.
    Mamma C

    SvaraRadera
  10. Jätteroligt för er att få uppskattning och finnas med i katalogen.
    Vad tyckte ni om filmen? Jag älskade den och brukar inte alls tycka om animerade filmer. Men till denna grät jag banne mig nästan!
    Kram och fortsatt trevlig lördag.
    //Jess - Annorlunda Underbara -

    SvaraRadera
  11. Grattis! Guud så roligt!! Ert hem är så fantastiskt fint.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Grattis va kul - ett himla bra betyg ju! Och Frost, den såg jag och min son förra helgen. Vi uppskattade den båda fast på lite olika vis, han skrattade åt snögubben och jag drogs med i dramat av att vara en som fryser ner allt man rör vid. Usch! Kram Sara

    SvaraRadera
  13. Så kul att ni kom med så mycket, skulle vara roligt att se katalogen! Maken och vår minsta har sett Frost idag och de var helnöjda, själv har jag sett Flashdance på China! Jättebra den med!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Mellolördagen är över för denna gången. Hoppas ni hade härligt biomys och att filmen var bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Bara så supersnygg är du .Kul att erat fina hus var med i katalogen ! Hoppas att ni hade härligt biomys och att filmen var bra .Kramar Rita

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig dag!!'
    Bio och onyttigheter är en underbara kombo ju ;))
    Här blir det nog Bamse och tjuvstaden för Ella och Janne i dag då Frost var slut sålt tyvärr.
    Och jag.....,,.,,, tänker sitta i soffan och titta på OS :)))))
    Hoppas att du får en fin Söndag.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  17. Jag förstår att ert hus "får" vara med i huskatalogen, superfint hus! Vi står själva i valet och kvalet att bygga eller bo kvar.....hittar inget hus som riktigt har det vi söker, kanske ska våga mig på att skissa lite själv?
    Kram
    A

    SvaraRadera
  18. Hej hej!
    Men å det där lät ju mysigt! Biiiio... vi går alldeles för sällan.
    Va roligt att ert hus är med på så många sidor. Jag förstår att det känns kul att få kredit för det arbete du lagt ner.. sååå himlans duktig är du! Du kanske kan sälja planlösningen dyrt till dem....sen kommer Sverige snart svämma över av dina hus..;)
    Ha en toppensöndag!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  19. Åhh va roligt!
    Klart dom vill ha erat vackra hus med i katalogen, bäst reklamen för dom.

    Hoppas filmen var bra!!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  20. Vad roligt vilken ära!!! Ert hus/hem är ju så otroligt snyggt!
    Härliga bilder du visar i förra inlägget! Vill ha allt rakt av! My style! =)
    Kram och ha en fin ny vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  21. Jag är inte alls förvånad. Ert hus är ju fantastiskt!!! Så himla kul! Och du är ju alltid så snygg och fräsch på varenda bild, med ett hår som jag bara kan drömma om.
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej!! Äntligen! Har den kommit nu katalogen!!! Va kul!!! Tänk va hus de kommer sälja nu A-hus, för att alla vill ha lika snyggt som er!!!!! Jag med!!!:) Stor kram fin!

    SvaraRadera
  23. Vilken ära och så roligt att ert fina hus uppmärksammas!!

    Hoppas filmen var bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  24. Frost var riktigt bra tycker vi ;-)

    Grattis, så kul att få uppskattning för hårt arbete och fina idéer.

    SvaraRadera
  25. Du skall vara riktigt stolt över dig själv! Ha det gott!

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).