torsdag 26 december 2013

NU KÖR VI EN JULAFTONSREPRIS!

 
 
 
 
JAPP, NI LÄSTE RÄTT!
 
I morgon ska här nämligen fotas julhem....
 
 
 God fortsättning kära vänner och hoppas att ni haft
en underbar julhelg!
 
Vår julafton blev ju något utöver det vanliga med alla
julklappar maken gick och vann. Vi började öppnandet vid
10-tiden och sen höll vi på, med avbrott för julmiddagen,
fram till ca kl. 18.00. Galet alltså!
Och vad mycket fina saker det låg i! Massor av presentkort
från olika klädbutiker men även mycket hårvårdsprodukter,
mat, plädar, kuddar, ett par datahörlurar, mössa,
en finfin herrpyjamas, mm. mm!
Tack Mirum Galleria för alla julklapparna!
 
Alla var mycket nöjda och det ska bli kul att
använda presentkorten och shoppa loss, kanske nu till mellandagsrean.
Fast just nu får den nog vänta för just nu har jag fullt
upp med att "rekonstruera" hela julafton om igen från
början...
Jo, för imorgon bitti får vi besök av en fotograf och min
vän Stylist-Frida. De ska fota vårt "julhem" till en
inredningstidning och reportaget är reda sålt och kommer
 visas i ett julnummer nästa år.
Lite smått galet kan man tycka.
 
Så jag slår in paket igen och ska just börja duka, så som
det såg ut här hos oss på julafton.
Just nu måste jag säga att det inte känns riktigt lika kul
som häromdagen, eftersom jag är lite trött efter gårdagens
julfest hos vännerna och skulle helst bara vilja ligga
i soffan med ett gäng praliner som sällskap.
 
Gårdagens: Blus från Hunkydory och skinnkjol från Esprit.
 



Men nu måste jag fortsätta att slå in paket... Vi blev ju
så ivriga att vi inte hade en tanke på att lämna kvar några
till morgondagens fotografering, dumt.
 
Må så gott nu alla så hoppas jag kunna visa er dukningen
och allt imorgon!
 
KRAM
Judita
 
 

 


18 kommentarer:

  1. Det låter ju riktigt roligt att få köra julafton i repris om det bara gäller att pynta och slå in paket, men köra maten i repris är inget
    jag skulle vilja göra just nu! Ser fram emot att få se dina bilder. Och så måste jag väl erkänna att jag gått omkring och undrat lite
    vad det var i alla paketen som ni vann!
    God fortsättning på julstöket får jag väl säga då!
    Kram M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning kära du! Som tur är så ska jag BARA duka och slå in paket, inte laga maten. Den är man ju lite less på och jag skulle nog inte ställa mig och börja rulla köttbullar och fixa Janssons, även om jag så skulle få betalt, hihi!
      KRAM!

      Radera
  2. Tack goa du❤

    Åh vad spännande, det ser jag fram emot att se sen. Men förstår att det inte är riktigt samma sak som att duka och göra julfint till självaste julafton!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Gud så kul med paketvinsten! Lycka till med fotograferingen idag då! Du ser helt fab ut själv! När jag hade en fotograf hos mig i somras så var jag så uppe i stylingen av hemmet att jag såg ut som en liten trasa själv, tänkte inte på att jag skulle vara med på bild...

    En riktigt god fortsättning önskar jag dig! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Men åh så spännande!! Det har jag väntat på, ditt hem i magsinen, ja för fler lär det bli =)
    Vacker du är, som alltid, och alla de där paketen.. inte alls avis..

    Nu sitter jag på jobbet, snart blir det fredagsfrukost och mys i vanlig ordning här :) Inte dumt, men hade hellre varit hemma med barnen och älsklingen.

    Puss o kram!

    SvaraRadera
  5. Så kul med reportaget!
    Men kan tänka mig att det är en lite märklig känsla att "återställa" julen igen=))

    Ha en härlig dag idag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till bägge, repotaget och alla julklapparna. Vilken turfamilj Ni är!! Lycka till med fotograferingen idag, och naturligtvis... God fortsättning! Kram Kate

    SvaraRadera
  7. Åh, det kommer säkerligen bli ett fantastiskt julreportage från ert fina hem! Men jag förstår att det tar emot lite.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Men vilka roliga bestyr ändå! Ert hem kommer stråla av hemtrevlighet och vara hur snyggt som helst i det julnumret!!!!
    Kram snygging!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Spännande med julreportage från ert hem! Roligt att veta att det är sålt så att det säkert visas.
    Kul att det var så bra saker i paketen. Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  10. Vackra Du <3

    Vad fin du är, och så roligt med alla fina presenter, jag säger det igen, ett stort GRATTIS till den julklappsvinsten. Skoj med julreportaget också.. ser jag fram emot att läsa nästa år.

    Hoppas du mår bra och att du njuter av din juletid.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  11. Förstår att det inte känns lika roligt nu några dagar senare.. men kul med reportage och det kommer bli såååå bra.
    kram Jannike

    SvaraRadera
  12. Oj, låter både kul (och lite jobbigt) med både paketinslagning och dukning a la julafton IGEN, själva har vi haft fullt upp med besök både här och där och där igen och så topping med lite tapetsering i TV-rummet på det (äntligen :-) flowering tree är halvvägs uppe, avslutar imorgon). Grattis till vinsten, låter ungefär som "plötsligt händer det", såå kul när det händer någon i ens närhet :-) Får hoppas att vi kanske hinner med en kaffe eller nåt nu i mellandagarna?

    SvaraRadera
  13. Det låter spännande. Hoppas allt går bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Men vilket spännande liv du lever med paketer och fotografering. Vad kul !!! Ja du har ju så fint så det blir kul att se nästa jul. Du måste berätta i vilken tidning det blir. Nu längtar jag bara efter vår och vårnyheter och lite nya vårfärger. Har du några tips vilka färger som gäller till våren ? Kram på dig och ett riktigt GOTT NYTT ÅR / Bitte

    SvaraRadera
  15. Om något hem ska hamna som ett reportage i en tidning så är det ditt/neråt. Vackert så vackert.

    Ett gott slut på året önskar jag dig.

    SvaraRadera
  16. Vad spännande och roligt! Lycka till med fotograferingen! :-) Fin bild på dig, kram från Ulrica

    SvaraRadera
  17. Vad kul med fotograferingen! Mindre kul att slå in klappar igen. Ha, ha! ;0)
    Låter som att ni fick mycket fint i de "extra" julklapparna. Kul!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).