lördag 19 oktober 2013

BEHÖVER ER HJÄLP!

 

 
 
HELLOOO SCHNYGGISAR!

 
 Nu behöver jag lite goda råd ifrån er.
Jag går nämligen i funderingar kring bloggen.
 
Den tar ju lite tid, jo, det gör den och jag skriver här
endast för att jag vill inspirera och dela med mig av både
inredningsidéer men även lite privata tokigheter ibland.

 
Jag gör det inte för att jag tycker att det är så
himla roligt att sitta uppe till klockan 01.30 ibland,
(tur att jag är en "nighthawk", hihi) för att få till ett
trevligt inlägg... utan mest för att den alltid,
varje dag ger mig så positiva saker tillbaka!
Och massor av nya vänner, några som jag träffat live men
även ni som jag bara känner här genom raderna.
Jag läser varendaste liten kommentar och varenda en berör och
gör mig precis lika glad och varm om hjärtat ska ni veta.
Tyvärr hinner jag inte alltid svara tillbaka eftersom jag
har ett heltidsjobb och tiden räcker ju inte alltid till.
 
Som ni ser är den här bloggen även helt annonsfri och jag
tjänar inte en endaste krona på den.
 
Nu kring mina tankar.
Det känns som att jag visat er det mesta.
Det mesta ur varenda liten vrå här hemma och lite annat
som jag pysslar med, så vad finns det mer att ge, att
skriva om? "Dagens"...tex. Känns så fånigt ibland och jag
vet inte ens om ni vill se det?
 
 
VAD vill ni se mer av?
Vad är bra och vad är mindre bra med den här bloggen?
Har ni några frågor ni skulle vilja ha besvarade eller
finns det något mer eller något ni är nyfikna på, som jag
jag inte har visat? Ska man vara ännu mer personlig eller
håller bloggen en bra profil?
Sesså, fatta nu tangentbordet och ge mig era åsikter,
även ni som bara kikar in och aldrig kommenterar, pleease!
 
Nu är det jag som behöver inspireras.
 


 
 
Under tiden slänger jag ut lite bilder på ett projekt
till en kund som jag håller på med just nu.
Han ville ha lite New England och hon ville ha lite färg...
Då blev det så här istället och de älskade idén.
Kul!
 
 
Idag var jag och sonen på en konsert till förmån för
cansersjuka Nina, en tjej i min ålder härifrån stan.
Det var fullsatt. Skönt att kunna hjälpa andra på det viset!
 
 
KRAMAR till er!
Judita
 
 
 


29 kommentarer:

  1. Jag tycker din blogg är helt perfekt! Flera har hittat till dig via min blogg och spontant sagt att du har så fin och trevlig blogg!
    Enda felet är väl att du har så himla snyggt och perfekt i ditt hus att det är frustrerande att gå runt i sitt eget efter att
    vi har tittat in hos dig!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Din blogg hör till mina absoluta favoriter, så vad du än gör, så sluta för attans inte :)! Blir aldrig trött på att se bilder från ditt hääärrrliga hem, dina projekt m.m., mycket för att jag jobbar i samma bransch, fast mest med ytmaterial då! Tycker inte själv i alla fall att din blogg behöver bli mer privat än såhär, lite måste man ju ha för sig själv också. Redan det att du öppnar ditt hem för oss läsare är att blotta sitt liv helt tillräckligt, så tack för att du orkar inspirera!
    Ha en skön höst!
    Kram,Benita

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte annat än hålla med föregående!
    Jag tycker det är så bra som det är, älskar din variation så fortsätt som tidigare om du frågar mig.
    Gillar dig och din blogg jättemycket!!!

    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Å jag håller också med.
    Fortsätt på samma linje, ett underbart hem och lagom privat.

    Tack =)
    Ha en fin kväll.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera
  5. Först och främst: Din blogg är verkligen en av mina favoriter. Självklart för att ditt hem är helt i min stil ;) Men jag gillar mixen du har mellan inredning (älskar din stil) / kläder (skön mix i olika prisklasser) / tokigheter (du är så rolig och söt)… Personlig, absolut! Och det gillar jag! Men privat känns det inte som att du blir. Att du inte tjänar en krona på din blogg är ju synd för dig… men jag måste säga att det finns så många bloggar där det märks lång väg att det mesta är sponsrat, vilket blir lite trist när man vet att personen ifråga har fått betalt för att skriva att produkten är "Såååå bra!" ;) Din blogg känns verkligen äkta! Ojojoj, nu känns det ju nästan som smicker… att DU skulle betalat mig för att skriva detta… haha… ;)
    När jag började läsa om att bloggen tar sådan tid från dig (vilket jag håller med om, jobbar också heltid och har fyra ungar å ett par hundar) så blev jag orolig att du faktiskt skulle lägga ner… Gör inte det! Snälla! :)
    Till sist… behöver jag säga att jobbet du hjälper en kund med… Tokgillar det! ;) :) Och en sådan där fin jordglob har ju jag med! ;) :)
    Ha nu en fin måndagskväll och hoppas du får mycket fin feedback!
    Kramar/Maria

    SvaraRadera
  6. Har aldrig reflekterat över att nåt skulle vara uttjatat. Din mix är perfekt. Men nu när du ändå frågade så tänkte jag efter. Det vore kul om du kan berätta hur du tänker när det gäller inredning när du både skapar ett förslag till kund och när du skapar din egen hemmamiljö. Om det nu går att förklara.

    Och gärna flera dagens också. Du har så god smak!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Jag har precis hittat till din blogg och älskar den! Jag tycker att den är komplett på alla sätt och vis så kan egentligen inte säga om något saknas. Jag sitter ju i och för sig fortfarande och läser in gamla inlägg och så. Men bloggen är din och du bestämmer själv. Jag tycker du har en jättebra blandning. Sen tycker jag nog att du på något vis borde kunna ha vissa samarbeten så att även bloggen kan bli lönsam. Om du själv vill det alltså. Tack för fin inspiration!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar din blogg jättemycket. Precis som den är! Jag blir så glad när jag kikar in hos dig, du har så bra smak och jag älskar din stil.
    Hihi, jag vill göra om i mitt sovrum, så kanske man kan önska lite sovrumsinspiration:)
    Jag hoppas du för allt i världen inte lägger av med bloggen! Blev lite orolig ett tag.
    Ha en fin kväll vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Samma linje med alla bilder å dagens på fina du å ditt hem:)! Kanske du int alltid behöver skruva så långt med tanke på tidsbrist el instsagramma:)?! Kram jecka

    SvaraRadera
  10. Go kväll vännen!!!
    Å va fint med insamlingen till din vän. För man behöver all hjälp som finns när man är sjuk, på alla sätt o vis... I know.

    Till din fina blogg! Om du har så många besökare kanske du ska bli sponsrad? Ditt jobb borde ju se nyttan i att du bloggar om produkterna ni säljer ex.
    Jag är sjuuuuk inspirerad av dig. Ditt härliga sätt att vara och inredningen i ert hem. Jag har ju inte följt dig så länge så jag tycker inte att jag har sett allt.
    Vilka är dina bästa inredningstips? Tror säkert du har en uppsjö av idéer där.
    Dagens - bring it on!
    Och jag ser gärna mer av dina tankar, man är så pass personlig så att det känns bra liksom.
    Hoppas kvällen varit fin!
    Här har det stormat som tusan... Mannen fick precis åka ner till sin mamma o hjälpa henne med en vindskiva som slitit sig... Hennes man var inte hemma. Bor nära svärmor, vilket är väldigt behändigt:-) Lycka för Tyra att ha farmor så nära, så där 200 m ner på gatan:)
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  11. Jag gillar din mix! Nu har jag inte hängt här så länge men jag tycker inte att det blir uttjatat,
    Men sen tänker jag också på det där med livet och att man inte alltid kan leverera nya saker.
    Då blir det bara en stress och det roliga försvinner.
    Eftersom bloggen i de flesta fall inte är något man lever på. Jag gillar det där med blandningen av kläder, inredning och vardag.

    Men eftersom du jobbar med inredning så skulle jag tycka att det var kul att läsa om hur du tänker.
    När du möter någon som vill ha omgjort, vad är det du kollar hos personen för att hitta rätt?

    Ha en skön dag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Håller med flera ovan. Gillar din mix! Hoppas bara att den inte blir sponsrad, så trist med tips och tyckanden i inläggen. Här inne är det lugnt och skönt :-) utan reklam!
    Ha det så gott och fortsätt inspirera!

    SvaraRadera
  13. Jag älskar din blogg och läser den flitigt! Den här precis perfekt som den är. Jag hoppas att du inte kommer lägga in reklam eller sponsring, för det är så himla irriterande att både läsa och behöva se. Håller med ovan att här är det "lugnt och skönt"!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  14. Har precis hittat hit, kan bara instämma med andra, bloggen är underbar.

    SvaraRadera
  15. Jag är sååå förtjust i din blogg just för att den är som den är =) Älskar att se bilder från ditt hem och dagens outfits.
    Tröttnar liksom inte. Så fortsätt precis som nu....när tiden finns <3
    Stor kram fina <3

    SvaraRadera
  16. Tycker Du ha en fantastiskt fin blogg som du har. Lagomt med allt. Fortsätt som Du gör tycker jag!! Tisdagskram från Kate.
    PS. Tack för Din hjälp med tapeten... :)

    SvaraRadera
  17. Jag gillar din blogg precis som den är med lite inredning, lite bilder på snygga du, outfitar, vardagsbestyr. Så kör på som du gör idag. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  18. Hei du! Jeg simpelthen ELSKER bloggen din, stilen der hjemme hos dere, og bildene du legger ut... Jeg titter innom hver eneste dag, og blir SKUFFET når det ikke er noe fra deg.... Stå på, hvis du orker, det er sånne som deg vi andre liker å følge! God klem fra Sandefjord, Norge

    SvaraRadera
  19. Hej! Din blogg har seglat upp som en av mina absoluta favoriter sedan jag fann den för ett halvår sedan - du har så som många skriver här en alldeles perfekt blandning! Vad jag personligen mest gillar är att få ta del av bilder från ditt hem, det ger mer än den bästa heminredningstidning många gånger ;), likaså gillar jag dina inköpstips/dagens - du har en skön stil även klädmässigt! Så förutom att behålla dessa två kategorier skulle jag gärna ta del av (det även någon annan här nämnde) hur du tänkt i de inredningsjobb du utför, moodboards eller rätt och slätt bilder från det färdiga jobbet. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag vet att du gör många otroligt snygga kundjobb, så jag skulle kunna tänka mig att få se mer av förslagen du sätter ihop. Och kanske en massa före och efter-bilder ute hos dina kunder! Alltid kul att få se en förvandling

    SvaraRadera
  21. Jag är ju relativt ny i din blogg & tycker att den är väldigt behaglig med riktigt fina inlägg <3
    /Kram

    SvaraRadera
  22. Bloggen är fin och ger inspiration. Kanske mer före och efter bilder? Det är alltid kul. Kanske lite inslag från dina läsare och deras dekor dilemman?

    Sus B.

    SvaraRadera
  23. Jag älskar din blogg läser den varge dag! blir bara så glad när man tittar in till ditt underbart fina hem så vad du en gör snälla!!! sluta inte att blogga, om jag bodde i närheten skulle jag gärna anlita dig för lite inredning av vårt vardagsrum! känner att jag kört fast...

    Ha en trevlig kväll Kram Pia H

    SvaraRadera
  24. Love din blogg och blandningen men också din fantastiska energi!!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  25. Att titta in till dig är som den finaste chokladasken, jag blir aldrig besviken utan snarare bara vill ha mer......Något som hade varit kul är att få se före o efter bilder på alla dina inredningsuppdrag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  26. Du är ju så bra!! Och du gör din blogg så inspirerande och den smittar energi helt enkelt! Du är en sån bloggerska man skulle vilja träffa och få prata inredning, kläder och en massa andra tjejsaker med, helst över en flaska vin..*skrattar*! Så fortsätt med det du gör! Vill du utveckla något så kan du ju alltid förklara för oss hur du tänker kring din inredning/inredningsuppdrag. Varför väljer du den färgen, formen materialet. Det kan en annan lära sig mycket av. Men som sagt, du är redan grym!!

    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  27. Jag är ju lite av nyare slaget här.... men jag gillar verkligen din blogg, och dig som kvinna bakom bloggen, du är fylld av så mycket positivitet och en massa energi, du är personlig utan att gå på det privata, det gillas :-) Jag gillar din ironi som dyker upp lite då å då, du verkar vara en kvinna som tar för dig (på ett positivt sätt) lite anamma i dig...
    Jag håller med tidigare inlägg att sluta inte, förstår att med heltidsjobb, familj, bilar *ler, övriga aktiviteter så hinns det ju inte alltid skriva!

    Ha en härlig onsdag!!!
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  28. Hej vännen!!! DU vet att jag gillar din blogg och att du är min favvis. Du håller din stil, du är grym med kameran, du är riktigt duktig med inredningen, du bor fint, har bra smak, är perfektionist (vilket jag gillar eftersom jag är likadan...)ger massa energi glädje och leenden. Största kramen!!! största!

    SvaraRadera
  29. gillar din blogg precis som den är

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).