tisdag 4 juni 2013

GARDEN PARTY

 
NY TAPETKOLLEKTION
 
 
Nu är det dags att slänga av sig raggsockorna
från förra inlägget, känna de kittlande
grässtråna mellan tårna och njuta av solstrålarna!
För här kommer en ny tapetkollektion från Boråstapeter
full av blommor, sol och sommarkänsla!
 
 
 
 
 
 
GARDEN PARTY
 
En kollektion framtagen av Hanna Wendelbo-Hansson
som här hyllar sin inspirationskälla:
hennes mormor som under flera års tid samlade
växter och blommor i ett herbarium (en samling
av pressade växter).
 
En hyllning till utelivet, upplevelserna
och trädgården vi lever för, under de varmaste
månaderna. En sommarfest i bersån, i hammocken
vid en täppa.
 
 
 
 
 
Oj vad sugen jag blev på att köpa en liten
sommarstuga med knarrande golv, vedspis och
pärlspont!
 
 
KRAM
Judita
 
 
 


21 kommentarer:

  1. Ljuvliga tapeter... jag som är galen i blommor och färg!! Önskar jag hade fler rum...

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Bara så mycket härliga tapeter.Kanonsnygga .Fin bild på dej .Ha en skön tisdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiska tapeter!
    Helt ljuvliga.
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Många kramar från mig.
    <3

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig tapet. Jaa tänk om man hade en sommarstuga att pryda den fina tapeten i.!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara tapeter och jättefin bild på dig, kram

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara tapeter !!!!!!
    Skulle mer än gärna ha dom i koloni stugan :))))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild på dig!

    När jag såg dig på den stora bloggdagen tänkte jag -vilken snygg tjej! Och det är du verkligen, ursnygg!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga tapeter! sommarkänsla!!!

    kram på dig
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Helt underbara och romantiska tapeter. Somriga också..... Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Älskar ert härliga och tokstora vackra kök! Speciellt italienaren också.... :) Du var såklart galet snygg i lugg också och vilka härliga blomtapeter. Blev sugen på blommigt nu...

    Kraam på dig, vännen!

    Petronella

    SvaraRadera
  11. Superfina tapeter!

    Galet snyggt kök du har!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Ah, så härligt och fint! Helt såld på tapeten....vill ha!

    och du är så vacker!

    KRAM, ha en jättefin helg

    Lotta

    SvaraRadera
  13. Jag tänkte precis det som du skrev när jag scrollade ner bland bilderna. Tänk om jag hade en liten sommarstuga med vita knutar att tapetsera med någon av tapeterna. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  14. Verkligen nytt bland alla tapeter....riktigt fina mönster som passar i lilla verandan. Sommar inne och sommar ute, tack för tipset! Ha en skön midsommar!

    SvaraRadera
  15. Guud i himmelen så vackra tapeter. Nu vill jag oxå ha ett litet torp med knarrande golv och vedspis som du säger.

    Önskar dej en riktigt fin och skön midsommar och stor kram till dej

    SvaraRadera
  16. Här ekar det tomt minsann..

    SvaraRadera
  17. Ljuvliga bilder!
    Har väntat på nytt inlägg hos dig... och hittar dig inte på Instagram längre... Hänt något?
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  18. Saknar dig vännen...
    Hoppas allt är bra.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  19. Var är du fina Judita! Saknar dig och hoppas också att allt är bra!

    Kraaamar
    Petronella

    SvaraRadera
  20. Hellooooo!!!!!!
    Vart är du min fina?? Miss u..

    C

    SvaraRadera
  21. var är du undrar jag också? Försvann du även på Instagram?
    Kramkram Nilla

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).