lördag 15 december 2012

OCH VINNAREN ÄR...

 
CATTA!!!!
 
 
 
För ett tag sedan utlyste jag en
 
där ni, kära läsare, skulle försöka sätta ett
namn på min oidentifierade inredningsstil.
OJ, så många härliga, trevliga, roliga och
fina namn jag fick in!
TUSEN TACK!!!
 
Det var HUR SVÅRT SOM HELST
att utse en vinnare, för allas namn var superbra!
 
 
 
vann till slut med sin härliga motivering:
 
"New countrystyle, skulle jag vilja kalla din stil!
Den känns lite lyxigt lantligt-aktigt,
nytt och fräscht,
ombonat och med djup, rustikt men inte tungt."

 
Jag skulle även vilja ge ett 2:a pris till bloggen
 
som i princip gav bort sitt eget bloggnamn
åt min inredningsstil!
 
"Hemtrevligt, varmt, kärleksfullt och snyggt, helt enkelt:
Loving Living Lifestyle"
 
...löd hennes motivering.
Hur omtänksamt och hedrande känns inte det?
 
GRATTIS
till er båda!!!
 
KRAM
Judita


 

 
 
 

3 kommentarer:

  1. men hallååååå!!!
    Och hur söt är inte du då??
    Typ den sötaste!
    Tack snälla.
    Och ja jag mailar dig!
    och en annan sak.. ditt badrum, love it!!

    KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Men dra mig ungefär 300 meter baklänges, vann jag!!? Du är ju bara för söt, tusan vad glad jag är =D

    Mailar!
    Tusen kramar på dig fining!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna

    Hur går det för er alla som är med i träningsutmaningen? Jag har tyvärr varit sjuk hela veckan så ligger efter er men har kollat in på era bloggar och sett hur duktiga många är.
    NU startar vi en NY vecka. Fortsätt som ni tränar men lägg till lite Benböj....Kolla in imorn på bloggen för utmaning vecka 3

    Kram

    PS OJ VILKET SNYGGT BADRUM DU HAR:)

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).