onsdag 23 november 2011

JULTAPETER

RÖTT...




...hör julen till och vi har haft en del kunder som tom. frågar om jultapeter!

Om jag skulle få välja, är detta min jultapet.
Innan vi flyttade in var jag faktiskt inne på att ha det som lite av den
"Röda Tråden" i vårt hem och inreda i svart, vitt och rött...
Jag hade tom. gjort ett inredningsförslag på tapeter, textilier och möbler.
Fick inspiration då jag för längesedan besökte inredningsavdelningen
på PUB i Stockholm.

"Men mamma, jag kommer ju alltid att vara sugen på polkagrisar!"
sa lilla sonen, så det blev nedröstat.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).