torsdag 6 oktober 2011

FINT UTE

NYA BLOMMOR


Halojsan alla!

Ett tag tänkte jag att jag helt enkelt skulle strunta i att plantera höstväxter i år. Tomten är ju inte färdig ännu och vi kommer att göra iordning hela trädgården nästa vår, så jag tänkte att "det får se ut som det gör där ute". Men så var jag på Blomsterlandet, såg alla fina blommor och kunde inte motstå att komma hem med ett helt fång av härlig ljung, vit och lila kål och olika slags murgröna till hela
9 krukor i olika storlekar!
Nu känns det snyggt och fräsch även där ute!


KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).