tisdag 20 september 2011

TJEJKVÄLL I BUTIKEN

SNART DAGS !





Just nu förbereder vi för fullt och bygger nya miljöer inför vår stora "Tjejkväll"
som vi kommer att anordna i butiken!
En kväll med massor av fina överraskningar, tävlingar och fiiiiina priser!
Vi kommer att visa nyheter, prata trender, måla och tapetsera på plats.
Bland nyheterna visar vi bla. detta ljuvliga porslin som vi snart får in, från Lot´s Living. 
sött i pastellfärger- som små söta karameller.

Inte sant?

Håll utkik, snart kommer mer info!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).