tisdag 5 juli 2011

BLOGGSTART

Bilder Privat
      
NU HAR JAG LYCKATS MED DET OMÖJLIGA
 Jag har följt massvis av bloggar genom åren och tycker att det är ett jättebra forum för inspiration och fakta- speciellt inom mitt yrke, inredare, där jag har fått massor av idéer och tips från andra som gillar denna värld. Jag har dock tyckt att det verkar SUPERkrångligt att ha en blogg (trots att jag enligt mig själv har rätt så god data-vana..) samt att det verkar ta en hiskelig massa tid. Detta är just något av en bristvara i mitt liv så därför har jag aldrig ens brytt mig om att starta en, trots att många av mina kollegor och elever som jag haft på mina inredningskurser tycker att jag borde allt skaffa mig: en BLOGG!På denna fråga har jag alltid svarat: " Nix, det har jag inte tid med."
Så igår, när jag satt på jobbet, slog det mig bara:
Jag ska banne mig skaffa en BLOGG!
Jag är lite av en impulsiv människa så sagt och gjort! Jag kan INGENTING om hur man gör och jag fumlar lite nu i början men, mina kära vänner:
Idag kommer mitt första inlägg! VOILÀ!
En bild på en av mina makeovers som jag tycker blev riktigt häftig...!

Ha en underbar kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).